Pages

Sila Klick

Tuesday, September 25, 2012

NASI MANDHI KAMBING


Salam Sayang Semua...

Malam yang masih muda sesuai untuk mengupdate blog. Menu NASI MANDHI menjadi pilihan untuk dinner malam ini. Tetamu macam biasalah PN NAJWA sekeluarga dan tambah seorang lagi iaitu UNCLE FIRDAUS.

Alhamdulilah, saat mengupdate blog ini, Cik Sakura sudah sangat kekenyangan setelah menikmati hidangan makan malam. Entah angin apa yang merasuk dalam badan sehinggakan sangat rajin untuk turun ke lantai dapur berkasi dengan menu masakan negara Timur Tengah yang sangat pupuler di Malaysia.

Resepi tidak pulak Cik Sakura sertakan sebab sebelum ini sudah ada satu entry mengenai NASI MANDHI ni. So, kalau ada sape-sape nak kenelah tilek mukasurat lama dalam blog ini ya. Resepinya tidak ada sebarang perubahan cuma dulu Cik Sakura guna ayam kali ini guna kambing... alamak!!! lagi sedap la pulak. Kalau tak caya cuba yek.

Dalam pada leka menikmati hidangan NASI MANDHI ni teringatlah pulak masa makan nasi ni di Restoran Istanbul Kebab kat Kota Mekah dulu dengan kawan-kawang yang lain seperti Cik Niah dan Cik Midah... "ya Allah, rindunya dengan Baitullah" bila agaknya Cik Sakura akan menjadi tetamuNya lagi. "Ya Allah, jemputlah daku kembali mengunjungi KAABAH Mu.

Sampai di sini dulu yek, Cik Sakura macam dah ngantuk la. Jika ada kesempatan lain kali Cik Sakura nak share resepi MURTABAK dengan kengkawan semua. Tengoklah malam esok kalau tidak ada aral yang melintang. Tungguuuuu

babai semua...

2 comments:

  1. Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    ReplyDelete
  2. Mr Fuat Gencal...

    Glad if u can wrote in english language atleast I will know what is your comment. But really sorry, I don't understand your word. Anyway, thank you for vissiting my site...

    bye

    ReplyDelete