Pages

Sila Klick

Sunday, January 8, 2012

PULUT KUNING UNTUK FADHILAH


Salam Sayang Semua....

Hari ini 08/01/2012 adalah besday housemate Cik Sakura iaitu Fadhilah binti Abu Bakar. Hari ini genaplah usianya 32 tahun. Hari ini jugak Cik Sakura nak surprisekan dia dengan menghadiahkan dia Pulut Kuning sebagai tanda menghargai hari kelahirannya. Maklumlah, hidup sebatang kara di negeri orang... mak bapak dah tentu jauh saudara mara memangler kat kedah belaka ada takde kengkawanlah yang tolong sambutkan... anyway "HAPPY BESDAY UNTUK FADHILAH. Semoga tahun ini akan memberikan kejayaan yang lebih bermakna buat dirimu.

Tak lupa jugak diucapkan HAPPY BESDAY kepada CHE MAT GEBU dari DTS yang kebetulan hari lahirnya sama dengan si Fadhilah. Moga persahabatan dalam dunia bloger akan kekal terjalin...

Mari kita tengok gambar-gambar kat bawah ni...

dah dulu ea...

babaiiii kengkawan

3 comments:

  1. wan riduwan bile lg erk nak meminang cik fadhillah tu...

    ReplyDelete
  2. kecoh r wan ni...hihi..
    letak bateri baru laju..

    ReplyDelete